Salesman - Sarah

Ja som vanligt när jag har något i kikaren så undgår det få personer : ) Nu är det ju storförsäljning på G eftersom flytten bara är runt knuten ... : ) Ååh, jag längtar ! Hur som helst, så la vi ju ut soffan för 4 dagar sen typ för 1500:- (Jag tänkte lägga ut den för 500:-), och folk hörde av sig på en gång. Och ja, nu är den såld. För 2800:- !!! Helt sjukt hur taktisk jag är! Vi har dessutom folk som kommer i morgon för att kika på sängen. Stolarna och byrån är redan väck de med.. Så det enda som återstår är tv-bänken. Shit, vad effektiv man är !

Idag var folk tillbaka från semestern igen. Det är såklart både på gott och ont. Det innebär att folk också går och att det börjar sommarjobbare. Skulle handla idag efter jobbet och fick väl köa i si sådär 7 minuter när jag hade 1 person före mig. Kul. Men jag minns själv hur det var. Man kände sig som en jävla duracellkanin bakom manicken och i ens egen värld gick det i räserfart, men för kunden tog det 100 ljusår ungefär. Shit.. känns som jag har jobbat där i flera år, men det är bara lite mer än 1 ... knepigt. I morgon ska jag på Zumba med Elin. Det ska bli intressant eftersom jag inte har tränat på typ en månad nu. Börjar ju dessutom skolan snart. Kommer aldrig hinna. Bara att acceptera att man är lite rund här och var ... så länge jag ser mina egna fötter har jag inget att oroa mig för :P Läste i tidningen för ett tag sen att tjejer inte ska ha ett midjemått på mer än 88 cm.. för då har man "Farlig"-fetma. (Finns det bra?). Jag tog ett måttband och mätte, men klarade mig med mer än 10 cm, så än så länge känner jag mig lugn. Återkommer när jag har genomfört alla lysande affärer jag har dragit igång :P Hej så länge !
ROCKER Alexandra ! <3 Jävla sötunge !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0