Norrbotten

Japp då har man gjort Norrbotten. Åkte upp med Anna i Tisdags. Tog ett par goda 12 timmar att komma fram, men det har varit skönt med lite distans från dator, halt män och cpgrannar. Jag har dock dragits med ett stort fettigt jävla munsår och konstant trötthet, men det är den Norrländska luften som är anledningen till det. På vägen upp letade jag älg hela tiden men såg fan ingenting. Anna såg en Häst-Älg precis innan vi åkte in i Kalix typ. Däremot igårkväll när vi åkte hem igen så såg vi en älg-stjärt och en älg-prick. Inte illa. Vi trodde att vi skulle köra över en grävling vid ett tillfälle också, men det var en liten rävunge som hade yrat bort sig. Aa, annars har vi liksom inte direkt gjort någonting. Spelat spel, hälsat på att avlägsna släktingar, handlat och löst korsord. Ungefär så ^^

Mitt Kent-Sinne vaknade någon gång igårkväll... på allvar igen. Så nu har jag spelat och ältat hela morgonen medans Micke är och jobbar ^^ Har dessutom hunnit med att beställa hem dom 2 skivor som jag ännu inte har i min vackra samling :) Men nu till den viktigaste nyheten ... Vi har ju för fan fått lägenhet ! Och allt är perfekt (förutom att det är en 2:a och vi ville ha en 3:a). Men den ligger precis bredvid busshållsplatsen och det är apnära till affären/jobbet. Kunde inte bli bättre. Så på måndag blir det till att prata allvar med Gavlegårdarna om inflyttningsdatum, tapetsering osv. Men guud vad jag längtar ! Slippa den här jävla knark-kvarten ! Tex så sitter mina halvagamla grannar på ballen och super nu och har gjort det sen typ 09:30 i morse?! Aa, men är man pigg så är man. Getaway har ju dragit igång också, så det blir väl ett jävla liv ikväll... Måste kolla upp när Slash spelar så man kan gå dit och lyssna :P Har ju ingen biljett, men konserten är ju bara runt knuten så HÖRA kan man ju iaf göra :P Aaa, bla bla bla. Semestern ropar. Adios ! (Bilder kommer sen)

KOMMENTARER
Postat av: Anna O

Grattis till lghtn, roooligt för er :)

2010-07-10 @ 14:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0