IVER !

Ja, herregud vad varmt det är. Man orkar ju knappt röra sig. Men det är fanemej såhär det SKA vara på sommaren :) Man ska knappt kunna röra sig utan att bli svettig och kletig i alla hörn och vrår ! :P Idag har jag jobbat fisdag, ringt runt till bland annat IKEA och Gavlegårdarna, och efter det har jag hängt med Lill-Anna i Boulongern. Stekta tomater typ. Vi gick till George´s och tog en glass och sen var det bara att lite halvsäkert cykla hem igen på Mickes ostabila cykel. Fy fan vad den är otäck. Lär väl rasera ordentligt vilken sekund som helst :P

Just nu är jag badsugen ! :D Elin har jag sin 1-års öroninflammation och Anna verkar inte direkt supertaggad. Vi får se hur det blir. Mannen jobbar ju till mitt i natten .... eller till typ 21. Men ändå. I am So BORED ! Nu har jag iaf beställt den efterlängtade dammsugaren ! Tretti.se ska det vara ! Inge jävla NetonNet där man inte FÅR beställa? Cpskit. Män, jag styr upp och är glad. Tar mig en tur ut till ballen, kör lite hjärngympa med korsord och mumsar jordgubbar. Om någon känner sig manad att underhålla en väldigt pigg men ändock trött Sarah så är det bara att slå en pling :) Adios.
Tänk att vakna såhär varje morgon ... Oh, want to move away from the drugs-kvarter.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0