Ho Hooo !

Bloggen är lite död igen. Inget konstigt med det. Jag trivs lagom bra på jobbet igen. En sjukdom var det enda som behövdes tydligen ;P Fullkomligt älskar att vädret skiftar hela tiden mellan sol och regn,. Det är lite så det ska vara liksom! Aa, annars är det väl inget nytt. Jag har blivit en googler, på riktigt. Har googlat recept, sjukdomar, parfym, skoköp och info om Borderline. Man kan fan lära sig mer på google än hos Hälsocentralen : ) Bá så ni vet ! 

Hur som helst, så hade jag inget viktigt att säga. Jag ska äta chips, godis and all the sweets I can find tonight. Plus att jag tänker hinka vin i määängder. För i morgon är det ledig dag ! : ) Adios !
Fullkomligt ÄLSKAR liljor. Och den här bilden var sjukt snygg ...
Men idag köpte jag en orkidé :P Så billig att jag inte kunde hålla mig ^^

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0