White Nigga ? :O

Micke undrar ibland om jag är en vit neger. Ja, det kanske låter konstigt. Men han tycker helt enkelt att jag lyssnar på dålig musik som han då associerar till negrer ? Ja, okej. Kanye West är neger, Daniel Lemma är neger... Ja det finns en del. Men får man inte tycka om "neger-musik" om man är vit ? :O Jag fattar fan noll. Låt mig vara och låt mig lyssna på mina spotify-favorites på högsta volym ifred ! Vad gäller musik så är jag väldigt varierande. Jag tycker om allt från Pitbull till Regina Spektor liksom ^^ Öppet sinne för musik.

Hur som helst. Idag så hade ju jag mina mördartimmar på Svenskan. 3 timmar non stop. Jag lämnade in min tveksamma uppsats och hoppas på en bra reaktion. Idag kändes det lite mer som skolan eftersom vi fick massa hemuppgifter som jag nån gång ska försöka ta tag i.. Men NÄR ? Jag jobbar ju hela tiden. Inte idag visserligen, men nu ska vi snart iväg på Bio och sen är det hundvakt hos Anna som gäller. Jobbar hela helgen och nästa vecka. Ja, vad säger man. Har jag tagit mig vatten över huvudet ?
Jaja. Nu är det slut på lall. Dags för Bio.


OM NÅGON HAR EN BRA MODERN ROMAN I FÖRSLAG SÅ TVEKA INTE ATT SKRIVA EN KOMMENTAR. JAG HAR PROBLEM I MITT BESLUT !
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0