Sjukan.

Aj aj. Idag ska dom avlägsna min P-stav i armen. Det kommer inte att göra ont. Men det är själva principen. För först så ska dom borra ner en nål i armen för att bedöva, och sen ska dom skära i mig. Och sen ska dom pilla och pilla tills den där jäkeln lossnar och sen får jag en stripe ... och antagligen ett MEGA blåmärke efter. Tyck synd om mig !

Men sorry. Jag ska inte vara så här Ego nu. Mamma ska nämligen operera bort sina knölar i äggstockarna idag. Stackarn :´(. MEN, det är ändå bättre än Cancer. ALLT är fan bättre än Cancer. Man kanske hinner säga hej till henne på Sjukan ? Måste ringa. Blir jobb till 19 ikväll. Får se om min skrivarlust har återvänt så jag kan återberätta alla hemskheter från mitt besök. Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0