Rotation i Badrummet

Nu sitter jag här och njuter av att tvättmaskinen i badrummet går. Fy satan vilken lyx det är att bara kunna slänga in en maskin hur som helst. Jag ska fan tvätta varje dag så jag slipper den där satans jävla tvättstugan ! I morgon är det löning. Glada miner eftersom både jag och Micke får fetinglön ! :D I LIKE ! Hur länge har inte vi väntat på att vi ska kunna klara oss själva. Att leva på en persons lön är fan kämpigt, men att hålla i överskottet från den här månaden blir svårare eftersom det redan nu kliar i fingrarna :P Ska försöka att göra upp en budget. Vi får se hur det går. . . ^^ Men gud vad jag har saker att läsa alltså ! På svenskan har jag ju bestämt mig för att läsa "Aldrig Fucka Upp" (Jens Lapidus andra bok), sen har jag 2 uppsatser att skriva och sen måste jag inte bara läsa igenom alla 50 sidor i historieboken, utan jag måste lära mig något av dom sidorna också. Har jag tagit mig vatten över huvudet ? Eller gillar jag bara i största allmänhet att klaga på saker och ting ? :O För ibland känner jag mig jättepigg i jämförelse med för en månad sen. Som i fredags till exempel. Skolan 08-10 och sen jobb 11-19. Jag tänkte det kan ju bara bli katastrof. Men jag var pigg som en lärka och traskade iväg till skolan och det höll i sig ända tills jag kom hem. DÅ blev jag aptrött...

Jag lär ju säga att det var sjukt smart att sova middag igår. INTE ! Slappnar jag av så somnar jag, det är verkligen så det är :P Jaja, jag och Micke har ju pratat om att kanske försöka oss på någon form av vinter-aktivitet. Kanske skidor eller skoter ? Min farbror har en skoter. Men han har bara en och det skulle ju vara kul om båda kunde köra, hela tiden. Aa, jag måste kanske ringa och kolla om det går att ordna. För det känns enklare och mindre risk för att man dör med en skotertur än att slänga sig ut för ett stup på ett par skidor ...

Nu ska jag duscha och sen tigga till mig en ryggmassage. Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0