Roadtrip längs E4:n är att rekommendera

Man ska alltid tänka efter innan man pratar. Därför har jag nu tagit beslutet att tänka över saker och ting under morgondagen... På så sätt har jag bara kloka beslut att komma med mot kvällningen ^^ Logiskt, eller hur ? Aa, Usch, helgen gick fort. Men det var skönt att äntligen få lite Fredags-feeling trots att Micke har jobbat. Själv har jag fått otroligt mycket gjort. Igår så var jag och Sanna på en Roadtrip längs E4:n. Det var kul. Vi var också till Gävle Bro och drack en kopp kaffe och stirrade på mongon. Sen åkte vi åt andra hållet på E4:n mot Ikea-huset. Sanna stannade i bilen medans jag sprang igenom alla avdelningar på mindre än 15 minuter. Sen var det till slut dags att träffa klena klena mamman. Usch vad jag inte tycker om nålar i armar, och mamma hade massor av dom ! Jag hoppas att jag och alla i min omgivning fortsättningsvis slipper att operera sig och ha nålar i armarna ! Varför finns inte bedövning i Pillerform föresten ? Jag menar, om man ska skära i högra armen, så tar dom ett särskilt piller för det och ett annat för benet osv. Det vore hur smart som helst. Alla folk med Nålfobi skulle kunna pusta ut med en gång liksom :P

Idag har jag dock inte varit ute lika mycket. Klev upp runt 10 i morse innan Micke skulle iväg till jobbet. Ställde mig och diskade det första jag gjorde, sen var det bara att sätta igång med resten. Så nu har jag ordnat och donat i ALLA garderober och lådor, jag hade dessutom en helt egen Plugg-hörna i köket med Gem, Pennor, Block och bordslampa. När jag var till Ica så köpte jag till och med värsta mega-special-antikalk-sprayen, så nu är badrummet skinande rent ! Anledningen till att jag tycker om att städa är att man uppskattar det så mycket när det väl är klart. Speciellt när man Storstädar, för då syns verkligen resultatet. Jaja, Nu är klockan snart tolv och jag måste kliva upp sketa-tidigt i morgon. Så nu sätter jag punkt. I morgon börjar skolan, men inte för mig.. Jag har lektion nr 1 på Onsdag ! :D Godnatt.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0