Oskrivna Regler måste också följas

Ni vet att det snart är sommar va ? :D Okej, kanske inte sommar, men att jag såg 2 fiskmåsar häromdagen kan man ju bara ta som ett klockrent vårtecken ! I LIKE IT ! Bort med kylan och hit med lite värme för fan ! Nu sitter jag här och betalar räkningarna och försöker få ihop det med läxläsningen. Det går sådär. Det finns så mycket annat roligt att göra än att läsa om massa gamla kungar och skit som jag inte ens tror att man kan garantera har existerat. Jag menar, HUR kan vi veta att Fenicierna inte ville klliva över en å för 4000 år sen ? HUUUUR !?! Okej, ni hittade en skrift som sa att det var så ? Jaja, men dåså. Då är det klart att det är sant. Och Jesus gick ju på vattnet också. Äh, Jesus var fan Bög. Och det är klart att jag kan försöka lära mig den här historien utantill, men det betyder inte att jag ska köpa och tro på allt jag läser och hör. . . Jag går bara på komvux, men jag håller typ på att självdö. Så all ELOGE till dom som pallar högskolan och universiteten ! Nu jobbar ju jag visserligen heltid, så det kanske är en annan femma då ? :O

Det är lite gnabb på jobbet nu också. Så jävla drygt, men det finns stora anledningar att vara lite pist off tycker jag. Man kan ju inte slänga ur sig vad som helst till en person som precis har blivit av med sin bror ?! Det finns ju vissa regler som är oskrivna men som ändå ska följas. Att falla under stress är fan en klassiker, och det är klart att alla hanterar det på olika sätt. Men man måste ju iaf hålla sams med sina lagkamrater ! Jag skulle inte orka med en stressdag med apmycket folk om jag inte kunde skratta och ha det gott med mina arbetskollegor emellanåt. Ja, i Fredags så var en vanligtvis munter person väldigt bitchig och sur, både mot oss och den nya tjejen. En enda enkel fråga och det blev hus i helvete. Självklart finns det svarta får på alla arbetsplatser, men det här fåret var skitvitt förr alltså.. Hrm, och idag så var det liksom jobbigt i luften eftersom alla fortfarande var irriterade på henne... Hon sa fan inte ett pip på hela dagen. Inte "Hej" eller nått. Ingenting när hon kom till min kassa för att växla heller ... Som sagt. DRYGT !

Micke har börjat kolla på "Småstadsliv". Det påminner rätt mycket om Hede, och vissa karaktärer kan jag till och med associera med personer som bor där. Det är rätt kul faktiskt. Vissa delar av serien tycker jag är halvfånig, men Kenta är klockren. För övrigt så spelar han så bra att jag först trodde att han var sådär på riktigt ! :P  
PLAY PLAY PLAY !
Det var allt för idag. I morgon kommer kanske syster Sanna och säger Hej. Det vore kul.
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0