Kreativitet !

Idag har jag varit kreativ. Pluggat, tagit en kaffe med Anna A.T, varit ner på stan och shoppat och tvättat. Jag borde fan få diplom för att jag orkar med så mycket i mitt hektiska liv ! :D Fast vissa har det bra mycket värre än mig. Sandra tex, jobbar typ jämt på I* och när hon inte är där så jobbar hon på Heartan. Strongt. Jag menar, här bölar jag över ett par fjuttiga timmar i skolbänken, 50 sidor läsning minst varje kväll och ett heltidsjobb. Nej nej... jag har fan ingen rätt att klaga.

Jag handlade iaf en typ plåtburk som det står "Tvättmedel" på, så man kan ha den framme istället för att behöva gömma undan de fula tvättmedelsförpackningarna man egentligen har. Sen köpte jag ett linne på H&M, en tröja på Gina (Som ska lämnas tillbaka), ett par tights, en body till Alexandra (SKITSÖT! Lägger upp bild efter i morgon), en present till mamman och sen passade jag självklart på att hämta ut så mycket produkter jag bara kunde på YR. Stämplarna måste användas ! :D Så totalt sett handlade jag varor där för 1018kr, men behövde bara betala typ 87kr eller nått :P NICE PRICE !
I morgon kommer mamma och Sanna hit. Det blir skoj att avsluta en hektisk ledighet med lite sjöbergs-anda ! Så efter skolan i morgon måste jag inhandla kaffe och semlor. Eller vänta... Micke är ju fan ledig. Jag skickar iväg han på uppdrag tror jag ;P
Jag tror jag måste köpa en ryggsäck eller nått... Mina axlar tar nog rätt mycket stryk av allt bärande i min vanliga handväska. Jag menar, svenskaböckerna väger typ 5 kilo minst tillsammans så det blir fanemej tungt ... Om någon har en snygg, gammal typ skolväska som dom vill bli av med så hör gärna av er ... :P
Nu måste jag ögna igenom min novellanalys innan det blir film med mannen <3
Adios.

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

ÅHHHH, SEMLOR?! Jag längtar!! Puss bästa syster :)

2010-01-26 @ 23:10:39
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0