Jag ser det snöar, det var inte så roligt.

I morse så testade jag äntligen en av mina två dvd-filmer som jag beställde för en vecka sen. Det är en tränings Dvd gjord av Carmen Electra ^^ Och döm nu inte innan ni själva har testat ! Det var faktiskt riktigt kul och svettigt ! Jag trodde det skulle kännas konstigt och pinsamt att träna hemma i vardagsrummet. Men eftersom Micke jobbar så drog jag ner persiennerna och körde på ! Men till skillnad från vissa andra så VET jag hur jag ser ut, och jag finner det inte troligt att se ut som Paris Hilton (Vilket jag är glad för) Men med den här träningen är det troligare än att lyfta vikter och göra situps. Pinsamt patetiskt* :D Kanske kanske att Micke får vara hemma någon gång när man har blivit bra på det. Men som det är nu så jag ungefär lika vig som ett kassaskåp. Jag håller tummarna för att tiden ska räcka till i vinter till att träna på friskis också. Men det är fan inte troligt med tanke på hur mycket jag ska jobba och att Komvux drar igång 11 Januari. Aaa ! Fattar ni att det är snart ?! Herregud det slog mig typ nu ! Den 7 så är det nå informationsmöte som man måste infinna sig på också.. Kan ju vara bra eftersom jag har noll erfarenhet av det här.

För er som inte vet om det så kom jag ju in på Matte A också. Men jag känner att jag inte har tiden till 3 kurser nu, så jag ska vänta med den tills i höst istället. Så då har man liksom 1 helt år med plugg och jobb och sen kan man satsa fullt ut på Polishögskolan. OM man kommer in då vill säga :7

Idag vankas det arbete kl 15 och kvällen ut. Det känns helt okej. För när man har haft 2 lediga dagar och inte börjar förrän sen eftermiddag så har man ju typ 3 dagar ledigt känns det som. Ibland kan det vara rätt drygt att arbeta i butik eftersom tiderna aldrig är lika. Micke får ju nästan likadana tider hela tiden. Men på mitt schema är det allt från 06-17 och 13-22. Men ska man försöka se det ur Positiva-Sarahs perspektiv så kanske det är bättre med variation ? Men som idag känns det som måndag, så jag var på väg att ringa Gavlegårdarna i morse. Virro. Det här med Nyår är kanske inte riktigt min grej ? Hur som helst. Idag har jag ett enormt sug efter Alexandra. Bara få hålla henne och höra hur hon knorrar och försöker hitta nya ljud i sin lilla kropp. MYSUNGE ! <3 Men jag kanske ska understryka att detta inte innebär att jag och Micke ska ha bebbis snart. För det gör det absolut INTE ! Dom har till och med sagt på nyheterna att 2010 kommer bli ett rekordår med nya Barn. Det finns liksom redan folk som sköter det här med aveln rätt snyggt. Så jag lämnar det här med barnafödandet till dom som verkligen vill ha det. Jag står över och väntar tills evolutionen har tagit en sån tvist att Män kan föda barn. DÅ kan vi börja diskutera :P

Det öser för övrigt ner snö idag. Men det gör ingenting, för jag har skitbra nya vinterskor ! :)
Adios.


* Jag läser en enormt rolig blogg där en Gävletjej skriver om sin intensiva träning bland annat. Det är jävligt kul.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0