I morgon

Jag är så obeskrivligt trött. Så egentligen har jag ingen ork alls till att skriva blogg. Men radarn var i full gång, så jag var bara tvungen. Jag kan ju börja med att berätta att i morgon börjar jag på KOMVUX ! :D Jag längtar så mycket så jag nästan spricker ! Micke tycker jag är störd som kan LÄNGTA tillbaka till plugg. . . Men fan, jag har ju jobbat non stop i 3 år... Kanske dags för en mönsterbrytare ? :D Plus att det bara finns att vinna på det ... Jag har fler saker att lägga till i erfarenheter-kolumnen på mitt Cv, jag får träffa nytt folk som inte kallar en för "ursäkta" och jag får mer att göra utöver arbete och sömn.

Jaja, det blev en snabbvisit, för jag pallar inte och jag har absolut inget att skriva om... The Dudesons och en fet-middag på det här så. . . ^^ GRATTIS PÅ "27"-ÅRS DAGEN MAMMA ! <3
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0