Helgens Höjdpunkter

Har sett två grymma filmer idag. Först var vi och såg Snabba Cash. Och jag måste medge att den överraskade mig. Alla har ju haft så delade meningar om den filmen ju. Tidningarna har ju gett den ++++ eller mer, men folket man pratar med som sett den ska liksom "Njaa, jo den var ju bra alltså.. men...". Så mina förväntningar var ju inte direkt höga. Men jag håller med kvällspressen och sätter en välförtjänt ++++ ! Efter att jag tagit itu med allt här hemma så tittade vi klart på "The Road", och som vanligt så bölar jag så fort det blir lite sorgligt. Men den var otroligt snyggt gjord. Dyster och grå, men snygg och genomtänkt. Världen har ju liksom dött eller vad man ska säga, så det handlar om en pappa och hans son (Som kanske blev lite gnällig ett tag) som ska försöka ta sig till kusten och överleva. På vägen träffar dom på olika typer av folk både snälla och onda. Jaja, hur som helst. Jag tycker absolut att man ska se den ! Det var nog allt för ikväll tror jag. I morgon har jag och Micke löktider på jobben så det blir väl till att läsa igenom romanen innan man ska skriva uppsats. KUL ! :P Godnatt.
P.s Micke fick FETT MED LÖN ! Jag är GLAAAD ! D.s

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0