F*tt Katt !

Aa, fy och skam för den som VÅGAR hoppas på en lugn, skön och stilla natt när man är ledig dagen efter. Har man ett cp till katt så har man. Micke ser inte detta som ett problem på samma sätt som jag gör utan säger saker som "Ja, men hon är ju bara en katt" ?? Jaha ? Ger det henne mer rätt i att klösa på sängramen, klättra på tvättmaskinen och gapjama mitt i natten till absolut ingen som helst. Konstigt att man tror att hon bara gör det för att jävlas. MEN, eftersom att jag är ledig idag så är det ett ypperligt tillfälle att ge igen. Så varje gång jag ser att hon har fallit i sömn och verkligen njuter av drömmarna, då ska jag peta på henne ! Och inte bara en gång utan på ett sånt där riktigt störigt sätt som barn gör när dom vill något. Dom liksom Pickar en på armen för att få uppmärksamhet. Exakt SÅ ska jag göra på Qila idag. För om inte jag får ro när jag ska sova, så får fan inte hon heller det. Rätt ska fan vara rätt.

Fattar ni för övrigt hur jävla kallt det är ute idag ? Jag är visserligen helt nyvaken så nu är det "bara" 16- ute. När Micke vaknade så var det tydligen 24- ??! Okej att det är snö, och okej att det är vinter. Men måste det antingen snöa HELA tiden, eller vara apkallt ute ? Jag hade ju dessutom planer på att åka in till Valbo idag. Vet inte ens om det är öppet. Det är ju röd dag. Men vårat underlakan till sängen är rätt trasigt. Det började som en litet litet hål och nu är det typ lika stort som en basketboll. Fast å andra sidan så har vi aldrig besök, så dom enda som lider av det här problemet är jag och Micke. Men ut måste jag, även om det är skitkallt.

Först ska jag äta värsta nyttiga frukosten och ta en promenad. Sen får man se vad dagen har att erbjuda. Blir väl film film film och mys mys mys kan jag tro. Men det är HELT OKEJ för mig ! <3 Vissa dagar är man liksom mer kär än annars. Dom som är i ett förhållande vet exakt vad jag menar ^^ Även dom som är singel vet säkert vad jag menar. Vissa dagar vill man ju döda sina kompisar och andra dagar kramas hela tiden :D Idag är det en kramdag ! Adios.

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

HAHAHAHAH!! Jag skrattar ihjäl mej! Du måste berätta sen om "petningarna" gjorde susen och kattrackarn fattade piken! :P

2010-01-06 @ 16:25:32
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0