Fredagsmys/Lördagsplaner.

Jag har egentligen inte ett bajs att säga. Tiden bara rinner iväg och jag har ingen tid alls till att bara stanna, andas och reflektera. Med andra ord, så är det rätt stressigt för tillfället. Men jag får det att gå ihop. Som alltid. I morgon är jag ledig men har planer för en tatuering och sen väntas det party med Anna, Stina och Emma. Ska bli riktigt skoj att träffa alla igen och bara snacka skit om allt möjligt. Hoppas bara att det mesta är sig likt, så man inte sitter där... Helt utan något att säga. Usch, hemskt.

Nästa vecka har jag typ inget jobb alls, vilket är rätt skönt. J gav mig bara Måndag och Fredag. Först tänkte jag att jag skulle lägga ett klagomål över att den nya tjejen faktiskt hade fått fler dagar än mig. Men jag skulle verkligen behöva några dagar till att förbereda mig inför provet på Torsdag. Historia... BLÖÖ !
Nu ska jag se klart Sherlock Holmes med hjärtat och äta massor med godis och chips ! <3 Aj Löve !
Trevlig Helg !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0