Blod och Blåklockor

Jag är inte van vid att använda mitt huvud. Men sen skolan drog igång så har jag inte så mycket alternativ. Använd huvudet, eller få IG. Det är så jävla frustrerande att jag är klar med uppsatsen, men inte känner det här "ruset" man gör när man verkligen är nöjd och känner i hela kroppen att man kommer garanterat att få VG eller mer. Jaja, jag måste ju upp med tuppen i morgon på min lediga dag iaf, eftersom det blev skit med senaste tvättningen. Den här gången var det dock ingen granne eller liknande som var störig. Det var JAG som tog med mig nyckeln till jobbet och Micke som var alldeles för LAT för att gå de 200 meterna för att hämta den hos mig på jobbet. Sen vill jag ju gärna skylla lite av det här på Gavlegårdarna. Som alltid. Men allvarligt, hur länge kan vi ha väntat på att tvättmaskinen ska börja rulla nu ? :O Kanske 3 veckor. Visst, det var en mycket trevlig elektriker här och berättade att vi inte alls behövde dra nya sladdar för att använda maskinen. Men det är ju snarare ett tack till honom och inte till Gavlegårdarna. Men i morgon ska jag ringa till min favorit Tobbe på Gavlis, och skrika lite. Jag måste väl fan få vara arg nu ? Jag har ju varit Normal alla andra gånger jag ringt ... Så alltså borde jag liksom ha ett angry-card som jag kan bruka efter 3 veckor och med andra ord nyttja i morgon ? :D

Hur som helst. Idag kom jag hem till ett tyst hem. Mannen hade valt att åka på träning och dessutom träna dubbla pass... För att han kunde. Han kommer hem typ 21, blåöga och vit t-shirt full med blodfläckar. När jag sen har dragit hela flickväns-talet om att det är farligt och att om han ska slåss så måste han ju träna på att ducka så tog vi en dusch. Efter fem minuter så dryper det blod ur snoken på han igen ? :O Konstigt att man blir rädd och funderar om han har inre blödningar i hjärnan ! Man blir ju om möjligt mer orolig när han bara rycker på axlarna och säger åt mig att sluta larva mig. Nu har han dessutom varit hemma ett par dagar. Schysst att komma tillbaka med värsta blåklockan. Kunderna kommer ju fan vända i dörren :P

Aa, annars då? Inte mycket direkt. Jobbar, degar, går i skolan och jobbar. Det är ungefär en sammanfattning av min vardag. Men igår var det faktiskt riktigt mysigt på kvällen. Vi kröp ihop i soffan och för en gångs skull skulle vi se en film som JAG hade valt. NÄR vi väl ska se en film som jag valt så ska det liksom suckas och stönas i minst en halvtimme först, och sen ser han klart halva men inte resten. Men det verkar som om han börjar öppna upp sig för min filmsmak till slut. "Natural Born Killers" á la Quentin (Dock inte han som regisserat) och det verkar som om han gillar det. Den är ju väldigt speciell och vi har fortfarande typ 20 minuter kvar av filmen eftersom vi valde att ta hem den långa versionen. Hoppas bara att vi kan hitta en bra version av "True Romance" för den var han ju också öppen för, men den hackade. Om jag bara kunde övertala honom till att se Brokeback Mountain. Kommer nog inte att hända. Eller jo, om jag går med på att se "Transformers". NOOOT ! För det första så TOTALVÄGRAR jag att se en film där Huvudrollerna består av robotar med metallhjärna. Och för det andra så avskyr jag Megan Fox. Visst hon ser bra ut. När hon inte lipar eller ska sexa till sig. Så jävla påklistrat, och alla män bara köper det. Så jävla patetiskt. Hon har byggt hela sin karriär på att vara sexig. Visst Angelina Jolie började sin karriär så, men hon är förlåten eftersom hon är en grym skådis ! Jag säger bara "Wanted"! Rekommenderar !
Bla bla... Film är något jag kan rabbla på om i flera timmar, så jag kanske ska ge mig nu. I morgon har jag en del att stå i. Ska hämta studieboken till Historian, och sen måste jag till biblioteket för att skriva ut min uppsats. Shit, värsta fullspäckade dagen. Dom som inte har ett jota för sig kan ju ringa om dom känner för det, så är jag lätt på att ta en fika ... ^^ Adios så länge.

KOMMENTARER
Postat av: Anna

SLUTA SLÅSS!!

2010-01-18 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0