Aj aj aj ...

Idag har doktorn petat i mig. Först gav hon mig en jävligt ond spruta och sen skar hon i mig med en SKALPELL. Sen grävde hon och letade och petade inuti hålet som hon gjort med skalpellen. Sen tog hon ut pinnen. Och eftersom jag var så duktig med spruta och allt så fick jag Extra Stora stripes ! :D Jag älskar när folk uppmuntrar mitt larv-beteende kring smärta. För jag har antagligen aldrig upplevt riktigt smärta på samma sätt som vissa andra. Ja, som jag nämnde tidigare så har Mammsen opererats idag. Så hon har väl antagligen ondare än mig. Men hon kan ju bara trycka på nån slags knapp eller pump eller så, så VIPS så får hon en ny dos med Morfin. Hon är nog rätt mycket på lyran vid det här laget för är det något mamma kan så är det att överkonsumera :D Nej då. Mamma är en kämpe !

När jag sen kom till jobbet så möttes jag av en dyster stämning. Jag tänker inte gå in på saken särskilt djupt eftersom det är personligt. Men jag vill egentligen bara säga att även om jag bara har varit på mitt jobb i lite mer än ett halvår så står man nog sina arbetskamrater väldigt nära. Vissa mer än andra såklart. Man har ju vissa i sin egen åldersgrupp och andra som är något äldre och då blir det nog lite så att man umgås och har mer gemensamt med dom i ens egen åldersgrupp. Så när det händer något otroligt hemskt för en person på jobbet så sprider det sig liksom som en löpeld. Jag tror ingen var särskilt munter idag. Och det är Helt Okej. Man ska vara ledsen när det händer hemskheter, det ska man. Och jag ska sända tankar till min Kollega resten av hela kvällen, och kanske i morgon också <3

För övrigt så funderar jag på att lägga ner min blogg. Jag menar, jag börjar ju plugga efter helgen, så det blir liksom inte mycket Skriv-tid över. Och sen har jag ju inte direkt det antalet läsare man hade hoppats på. Så nu har jag bestämt att om det inte sker någon förändring i statusen eller om jag inte mottager några klagomål på nedläggningen så kommer detta att genomföras med början av Februari månad. . . kanske. Jaja, i morgon väntar en rätt späckad dag. Först ska jag agera förnuftig person med aggressionsproblem. Sen ska jag till Valbo och handla "Porslin" / "Tallrikar", sen åker jag med Pär, Stina och Simon tillbaka till Gävle och hälsar på Stål-Morsan. Det känns om att det kan bli en rätt rolig dag. Hoppas att Vädergudarna kommer med plusgrader också !
Nu är det dags för en sen fredagsfilm. Tänk på det jag sa om Nedläggningen av Bloggen. DET ÄR ETT HOT !
Adios.
Värsta Plugg-Sarah med glasögon.


KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Neeeej, snäääälla Sara med H, lägg inte ner din roooooliga blogg!!

2010-01-09 @ 03:31:19
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är en så sucker för uppmärksamhet sötnöt! Snäääääääääääääääääääääääääääääälllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sluta inte! Pöss.

2010-01-09 @ 14:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0