2010

Trött som fan efter gårdagens bravader. Men jag har en känsla av att jag inte är ensam om det här. Planen var ju egentligen att jag faktiskt skulle minnas promenaden hem och dom sista minuterna innan jag somnade. Så blev det inte. Jag tyckte ju att det var en alldeles ypperlig idé att ta med mig Tequilan. Det tyckte Mehmet och Jenny också. Allt som allt så kanske vi hällde i oss 25 st. Men Mehmet ansvarade iaf för hälften av det ! Herregud vad han drog i sig. Hur gott som helst tyckte han ^^ Hur som helst så var kvällen extremt lyckad. God mat, trevligt folk, fina fyrverkerier, skratt och massa annat. Dock inget Sing Star, men det behövdes inte.

Jag var ju rätt sliten i morse så jag har fortfarande inte ringt runt och önskat mamma och pappa mfl ett Gott nytt år. Usch, jag borde skämmas. Men jag fick iaf se en otroligt speciell men bra film i morse. Across The Universe. En musikalfilm med en massa Beatles klassiker. Bono och Salma Hayek gästspelade bland annat. Så gillar man lite "egna" filmer, så är den här absolut att rekommendera !
Nyårslöften då ? Nej. Inte ett enda. Visserligen kan man alltid sätta upp mål som tex "Jag ska försöka att äta hälsosammare och börja träna", men det behöver ju nödvändigtsvis inte betyda att det är ett nyårslöfte. Sådana mål sätter jag upp varenda jävla dag, och jag bryter dom också varenda jävla dag. Men nog fan är jag stolt att jag inte rörde en enda Cigg igår ! :) För hualigen vad jag hade ångrat mig ...
Nu ska jag införa det nya året med soffmys, god mat och senare kanske man äter lite nyttiga chips med hälsodipp :D Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0