Varför bajsar folk utanför toaletten ?

Idag bajsade någon ner kundtoaletten. Det var rätt äckligt, så nu är jag rädd att jag kommer få bajs och kräksjukan. Än så länge känner jag ingen oro i mage eller svalg så jag kanske är safe :D Har slängt in en maskin tvätt nu och hade egentligen planer på att vara ännu mer husmor och diska. Men det är såå mycket roligare att lyssna på APHÖG musik ! Speciellt när Micke inte är hemma för då kan man verkligen ta ut svängarna ;P

Egentligen är jag ett sjuko idag, men eftersom jag är pigg och så så kände jag att det skulle vara mesigt att stanna hemma från jobbet bara för att näsan bråkar och halsen ska dryga. Idag var det fan vårväder ute ! Solen sken typ redan vid nio och sen höll det i sig hela dagen. Alla kunder var dessutom jätteglada ! Och det är aldrig fel :D Men fan fan fan att det inte kommer några Emser ! Mitt Emser-begär är på topp nu ! Har ersätt tillfälligt med nå annat skit, men det är inte alls samma sak ^^

Förutom emser-begär, rinnig näsa och bajs överallt utom i toaletten så har det inte hänt så mycket idag. I morgon är det jobb igen så det blir väl samma visa då också. Ikväll så kommer inte Micke hem förrän typ 22:00 så då ska jag kanske passa på att duscha i 30 minuter eller mer med kära Lady Gaga strömmande ur högtalarna ? :D Jag har ju en hemlig relation med henne <3 Kanske ska "unna mig" hennes album ? Bla bla... Hejdå.
Underbar låt !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0