Tatuering

Jag kan ju ärligt talat säga att det här nog var det ondaste jag känt i mitt liv ! Och jag rekommenderar inte någon att välja insidan av överarmen om dom ska tatuera sig ! Bara ett Tips ! :D
Hur som helst så är jag skitnöjd, men efter 3 timmars megasmärta så vette fan om det blir nå mer tatueringar i framtiden.. ^^ Hade Historiaprov idag också. Vet inte alls hur det där gick. Blandade totalt ihop romarna och Grekerna. Fan fan fan om jag får IG. Jag har lagt ner såå jävla mycket energi på det ju ! I morgon blir det en körig dag med både plugg och jobb men sen är jag ledig igen ! :D Undrar vad jag gjort för att förtjäna ledigheten egentligen ? Vill dom sparka mig ? .... Lite orolig är man ju i de här tiderna .... :/
Adios !

KOMMENTARER
Postat av: Ammi

Snyggt!! =)

2010-02-09 @ 00:10:00
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0