Snurr i hövve med Mongogrannar !

Vad ska man skriva då? En spanjor söker efter en skatt. Den var bra... Öhm... Ja, han heter Santiago och han blir kär i en tjej. Snipp snapp slut så var sagan slut. Eller ? Jag är så trött på att vara sen med allting hela tiden. Nästa redovisning ska jag fan börja med på en gång ! Och jag ska ha läst klart bokhelvete SENAST v.9 ! Alltså sportlovet !

Ja, jag vet. Jag borde sitta och skriva och öva på mitt tal nu. Men cpgrannen ovanför är på G igen. Så det är bara att vänta ut skiten. Man kan ju inte gå upp och knacka på när klockan bara är sju. Tyvärr.. Kan alltså inte fokusera. Jag ska väl försöka äta något också. Röjer Lady Gaga på högsta, men jag hör ändå grannen. Fattar han inte vinken ?
Och när jag ändå snackar grannar ! Vad fan var grejen igår då? :O Hör massa skrik utanför när jag sitter i sovrummet vid datorn. Tänkte att det var väl snorungarna som var igång igen. Inget ovanligt. Men efter typ 5 minuters gapande så gick jag till fönstret, och får då se en snubbe i bar överkropp och ett baseboll trä i handen stå och gapa på en OFANTLIGT full annan snubbe. Efter en stunds spanande så gick vi tillbaka till vårat liksom. Men sen såg jag snutbilarna en halvtimme senare. 2 ST !?? Aa, det är fan otroligt. JAG VILL FLYTTA ! Pensionärerna, får jag bo med er ? ;D Behöver lugn och ro !

Nu har jag inte tid mer. Och om jag inte har sagt det förr så MÅSTE ni se "Flickan" ;P
Adjö
Jag och grannen.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0