Snälla, inge mer läxa.

Bra att det är redovisning på romanen på Onsdag. Borde kanske försöka läsa klart den snart ? :P Usch för att behöva stå inför alla i klassen och föra ett bra tal så man får någorlunda betyg ... Min svenskalärare är iaf otroligt snäll och lätt att ha å göra med. Till skillnad från Historieläraren. Han nästan räknar med att alla ska kunna allting redan. Rätt less på att sitta varje Torsdag och känna mig som ett råmongo. I morgon får vi dessutom svar på provet. Känns rätt drygt eftersom jag vet att det inte gick så bra som jag hade önskat.

Träffade Anna och hennes kompis Ida idag efter skolan. Fick veta att hon arbetade som fotograf och jobbade på en studio ute på Alderholmen. Blev genast skitintresserad av att skicka iväg ett mail och kolla priser och tider. Vore hur kul som helst att kunna ha ett ordentligt fint kort på mig och Micke tillsammans. Lagom till 3 års-dagen kanske ? <3
Det finaste som finns är ju när ett par tar smakfulla nakenbilder. Svartvita offcourse ! :D Vi får se hur det blir med den saken.

Eva, min svenskalärare berättade idag att det fortfarande finns folk i klassen som inte lämnat in NÅGONTING !? Jag menar, vi har lämnat in en presentation, en novellanalys, en bildanalys, och en diktanalys. Det kanske låter som lite, men jag har lagt ner otaliga timmar på att få allt klart i tid. Det enda som jag ligger efter med är läsningen. Och det är bara för att det är så förbannat BORING ! Pia tyckte iaf att jag skulle byta till Alkemisten istället. Den var tydligen mycket lättläst, men det fanns ändå mycket man kunde ta upp om innehållet. Idag lyssnade vi på Anna Jörgensdotter i Aulan. Vet ni inte vem hon är ? Nej inte jag heller. Men hon har tydligen skrivit massa böcker och är från Sandviken. Det enda jag minns av henne som jag verkligen gillade var en dikt om att hon verkligen ville åka till Hofors :P Haha !
Nu ska jag försöka duscha och glo en film med Micko. Även om han har ätit upp chokladen för mig. Fick inte en endaste liten bit... :/

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0