Same Same.

Aa, det känns fortfarande rätt depp. Och ja, jag vet. Jag är expert på att tycka synd om mig själv, men den här gången så försöker jag verkligen att se det så att allt är mitt fel. Än så länge, går det sådär :P
För övrigt så har CPKATTFITTHORAN pissat sönder en av mina kentskivor ! Och ja, nu vill jag gärna ta en tag som svansen och kasta in henne i betongväggen med huvudet före. Men jag ska inte. Hon kanske gjorde det för flera timmar sen, så om jag skulle skälla så har hon ju ingen aning om varför jag gör det... Synd. Men på måndag ska jag ringa till veterinären och beställa "klipptid" :D Mohhoooahahahahaha! (Phoebes Planlaugh!)

Hejdå. Bra låt nedan !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0