Panikplugg !

Ja ni får ursäkta att jag inte har varit så aktiv idag. Men jag har jobbat hela dagen och när jag kom hem så var det bara direkt till att dyka ner i boken och försöka läsa klart det sista. Och JA, nu har jag läst klart den. Och den var bra. Men jag vet fortfarande inte hur jag ska presentera boken och genomföra ett bra tal så att jag kan få MVG. Är det någon som har idéer eller gamla arbeten som bara ligger och slänger hemma, så var inte blyga. Maila gärna över dom till mig ;P

Fan vilket väder vi har haft både igår och idag då ! Under min korta rast på eftermiddagen så satt jag ute på den skitiga lastbryggan och drack en kopp kaffe och pratade med mannen. Det var trevligt. Synd att det var sketamörkt ute när jag hade slutat bara. Gud vad jag klagar. I know. Men den här dagen var rätt jobbig. Skallebank och allmänna irritationer på mest allt och ingenting. Men i morgon ska jag tack och lov bara vara på golvet. Vilket innebär att jag får min timmes lunch istället för en stressig 30 minuters !

Jag vill tillbaka till i lördags ! Det var helt underbart att bara vara ute och inte känna stress över att man ska upp eller iväg till något dagen efter ! Nu är ju stressen tillbaka igen eftersom jag ska ha redovisning på Onsdag och jag har än så länge inte skrivit ett JOTA !
Med andra ord. Sorry att jag är tråkig och inte uppdaterar, men jag har helt enkelt inte tiden till det.
På återseende ! ;D
100 år gammal bild. Men jag funderar på att göra håret ljusare igen ? ... Bra idé ?
Sen passade det ju ypperligt med munsår eftersom jag i dagsläget har ett under NÄSAN !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0