Önskar jag hade ett badkar nu. It´s Cold !

Helfläng dag idag. Alla har varit överallt och ingenstans. Janne försöker få ihop tiderna med allihopa eftersom allt folk är sjukt eller har Semester!? Hur som helst så har jag fått JA på att gå Spel-utbildningen. Så under sommaren kommer jag få vara ute i spelet ! :D Ska bli sjukt kul ! Jag ser dock inte fram emot att behöva konversera med diverse pervon som brukar dra historier om hur dom nuppar 11-åriga thailändare när dom semestrar. Vilka svin det finns alltså !

Vi har ju något av en stammis-snattare i butiken ibland. Eller ja, ett antal. Men en av dom är så "intensiv" att han till och med kan åka till Sandviken ibland bara för att kunna snatta när ingen ser eller uppmärksammar honom. Idag var han in till oss igen. Kassapersonalen ringer till golvpersonalen och informerar om att han är inne i butiken. Golvpersonalen suckar och går bort till ölen. För det är där han vanligtvis håller till. Mycket riktigt. En öl, två öl, tre öl, fyra, fem och sex öl ! Haha... Det är så himla underhållande ! :P Jaja, i morgon ska jag iväg till plugget igen. Trökigt stressad man blir av att behöva lida av diverse eksem eller utslag när man dessutom inte har något annat val än att visa sig bland folk. Nu har jag fått ett sår eller typ ett eksem under den högra näsborren. Jag har ju varit förkyld ett par dagar och snytit mig med jämna mellanrum... Så det kanske är ett skavsår helt enkelt :D Men sen har den där förbannade körteln i halsen svält upp igen. Inte alls till samma size som förra gången, men den kan ju växa... Blää för massa skit hela tiden. Låt mig vara frisk ! Men så länge jag slipper kräksjukan så jag relativt nöjd iaf ! :P

Nu ska jag läsa ett par kapitel i romanen, duscha och se Beck med älskot ! <3
TREVLIG KVÄLL !
P.s Den som kan hjälpa med att förstå varför det inte blir radavstånd i blogginläggen kan få en medalj ! Alltså när man vill byta stycke och hoppa ner ett par rader. Det funkar inte på min blogg, därav strecken... FRUSTRERAD ! D.s

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0