Oh Vilken Karl !

Jag vet att ni hade hoppats på lite drama, och helt ärligt hade nog jag också hoppats lite på det jag med. Men icke. Min arbetsdag startade kl 11 och hennes slutade kl 12. Så jag fick inte ens en chans till att upptäcka vart vi befann oss någonstans ? :O Jaja, det visar sig säkerligen under veckan.

Nu har det helg iaf! Och den medför både gott och ont den här gången. Det onda är att jag måste läsa klart "Alkemisten" (Ja jag bytte bok) och skriva klart redovisningen PLUS förbereda mig för själva TALdelen. Usch. Den goda delen är att Micke också är ledig, så i morgon ska han ta med mig ut på middag och bowling. Åh, det ska bli så mysigt ! <3 Idag när jag kom hem hade han dessutom städat hela lägenheten ! Diskat, dammsugit, dammat OCH lagat mat ! Vilken man ! :D
Vi i ett nötskal <3

KOMMENTARER
Postat av: Micke

OCH TORKAT GOLVEN!!

2010-02-12 @ 21:09:33
Postat av: Anonym

Vilken karl! Tror du han kan lära ut det där till andra också? :)

2010-02-12 @ 23:18:21
URL: http://Emel1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0