Ledighet

Nu har jag ett par dagars ledighet framför mig. Det känns hur skönt som helst, men jag får ju inte glömma skolan för att jag inte ska vara på I. I morgon ska jag kliva upp SENAST 09:00 och plugga en sväng, sen blir det en tripp till banken och Gina. Kanske hinner jag umgås med Annan också? :) Ja, Jag har kanske inte informerat på bloggen att det inte blev någon tatuering i lördags... Men jag håller helt enkelt tummarna för att den blir skitfin när det väl blir av, så får jag se det som ett tecken ;P Torsdag är det sagt nu.
Hur som helst så hade jag en underbart rolig lördagskväll ! :D Träffade Anna A.T, Stina, Monika, Emma och många många fler och det var hur kul som helst. Jag tror att det var klokt av mig att jag inte tog med mig Jägern ^^

Tråkigt nog så har jag inga bilder från kvällen eftersom jag har en bajskamera som aldrig har batteri, ÄVEN FAST DEN HAR HELT NYA I SIG! Så snälla snälla. Köp mig en systemkamera <3
Idag har det varit en mycket bra dag på jobbet ! :) Jag började 07:00 i morse och tog mig igenom 7 burar på 1,5 timme (Dock alla med toapapper eller blöjor), Sen började jag plocka lite vid hemmet-avdelningen och det lyckades sysselsätta mig resten av dagen ! Jag är så förbannat kreativ ! "Gavlat upp" på 3 gavlar, frontat, satt upp prislappar på typ alla servetter jag kunde hitta och dessutom rensat bort gamla etiketter på Hela Mat-avdelningen ! Jag är fan duktig ja ! :P Shit, nu när jag ska vara ledig så ska jag verkligen passa på att GÖRA SAKER. Inte bara sitta inne och möla i mig godis, chips och massa annat skit, utan verkligen kunna sätta mig ner på kvällen och säga "Det här har jag gjort idag ..." :)

Igår såg jag och Micke "An American Crime". Den var ruskigt bra, men hemsk. Filmen resulterade också i att jag och Micke hade en vild diskussion om religion och burkalagar hit och dit. Jag ringde också till Anna för att få höra en annan synpunkt på saken. Men om jag säger att jag tycker att det borde förbjudas med "HELkroppsburka" (Det vill säga, då man inte ser ögonen), så kommer ju alla ni som läser att tycka att jag är elak, dum eller bara idiot. Okej, men det kommer fram ett dagspöke till mig och frågar efter vägen, då ska jag bara vackert peka och inte döma eller vadå? Jag personligen skulle tycka att det vore hemskt svårt att inte dra upp hela kreationen och skrika "Tittut". Okej, vi lever i ett demokratiskt samhälle, så klädsel borde vara valfritt. Visa ögonen så är det okej för min del. Men när dom ska ha ett NÄT över dom, så kan man liksom inte avspegla känslor, reaktioner eller NÅGONTING ! DÄRFÖR ska vi införa en burkalag. Sen hur den ska lyda.. det återstår att se.
Kvinnor är vackra ! Och det borde faktiskt vara okej tycker jag !
VISA ER FÖR GUDS SKULL ! :P (Fyndigt!)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0