Ga-ga-GAAH!

Önskar jag kunde släppa mitt begär efter godis och annat sött ! Har endast ätit en halv Japp idag. Det är ju bra, tycker jag. Micke bara skakar på huvudet och tycker att jag är patetisk. Okej, jag gillar godis, men att äta någonting varje dag är kanske inte den rätta metoden om man strävar efter att gå ner typ 5 kg innan sommaren ;P Undrar om Allen Carr har några funderingar på att byta spår ett tag, och kanske skriva en bok om hur man slutar äta godis istället för om hur man slutar röka. Kvällarna är fan apjobbiga utan sötsaker. Men det är nog så jobbigt när man är på jobbet också. Folk ställer ju in både godis, chips, munkar och andra typer av bullar och kaloribomber. Fan, det borde inte vara lagligt ! Vissa kan faktiskt inte kontrollera sig själva ! ^^

Målet är väl att när snön försvinner så ska jag även försöka hinna med träning. Även om jag både jobbar och skolar. Vi får se hur det blir. Det är ju inte så att man tränar för skojs skull ... Har för övrigt fått någon form av allergi nu på kvällen. Låg i sängen och bara pratade strunt om dagen med Micke, också började det klia utav bara fan i ögonen. Kanske måste stanna hemma från skolan i morgon. Har ju typ kliat bort hela Iriset. Uscha, det kan ju smitta mina klasskamrater menar jag !

Jaja, ska väl svepa ett glas med Proviva och försöka vara positiv inför morgondagen. Men jag MÅSTE dit MINST 2 timmar innan så jag hinner göra klart mitt stolpmanus och skriva lite mer på den skriftliga delen. Fy fan, och sen ska man göra samma sak med en 1800-tals roman !!!??? Jag dör ! Men hellre det här än ännu ett historiaprov. . .
Det var allt. Sleep tight !

KOMMENTARER
Postat av: Emilia

Har skrivit tenta idag och ska labba imorgon så vet hur det känns med ditt historiaprov ;) Jag älskar den låten btw :D:D

2010-02-16 @ 22:51:28
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0