Fölk Fölk

Tänker snart vara aktiv mina få åskådare... Har shoppat idag. Kanske lite väl mycket. Har köpt skor, en tunika, två tröjor, en borste, hårspännen, mascara, sminkborttagning och underkläder. Jag känner mig rätt nöjd med dagen. Sen var jag ju snäll och köpte en sen julklapp till Micke också. Men det fick man ju äta upp. Nu har det gått ungefär 2 timmar sen vi sa något till varandra. Det är märkligt det där. Förra gången jag köpte en presentkort så fick det flytta in i kökslådan och bo där i det senaste året. Fortfarande oanvänt. Uppskattat.

Livet suger rätt hårt ibland. Jag har fortfarande 100 sidor i historieboken är läsa OCH lära mig. Drygt. Känns som en miljon sidor om massa kungar och geografi. Det borde fan heta Historia-Geografi-Namedrops-Årtalsmaratonkurs A istället. Balle. Hur som helst, så har jag också varit inne hos Azita idag och tröstat henne efter hennes break :/
Jaja... Ska försöka orka blogga imorgon och lägga upp lite bilder på grejerna... men jag tror det får vänta till lördag eftersom det vankas besök från både Sjöberg och Hjorts-familyn i morgon !
Adios ! <3
Jag försöker gilla mig själv lite extra nu när jag är nygaddad ;P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0