"Flickan"

För alla er som inte har fått den glada nyheten än, så kan jag informera alla om att jag fick Godkänt på provet ! :D :D :D 10 personer av 27 fick IG ! ;P Ikväll såg vi klart en otroligt bra film. En svensk faktiskt. Har velat se den ända sen den kom upp på bio men det har inte blivit av. "Flickan" heter den, och den fick mig att gråta ögonen ur mig. Micke garvar som vanligt och säger "Du är ju hopplös du ! Grinar till varenda film, oavsett genre!". Det är inte sant. Jag ÄR ju värsta tuffingen egentligen. Men när man ser en film där man kan känna igen vissa saker och relatera till saker, så blir det på något sätt mer personligt och kommer en närmare in på livet. Och precis så var den här filmen. Tjejen som har huvudrollen är grymt lik min syster Stina. Inte bara utseendemässigt utan också i karaktären.
Aa, SE DEN med andra ord ! :D Nu ska jag sova, och förbereda mig på ännu en dag i helvetet, eller? Vi får se hur utgången blir av det här när dagen nått sitt slut. Det visar sig väl om inte annat i bloggen... ^^
Godnatt !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0