Ego-Boost

"Se ut som en docka, se ut som en docka, se ut som en docka .. " Bra jobbat !

Ja, jag lever kvar i stadiet då det kan vara skönt med lite ego-boost !
Ibland hatar jag att se mig själv på bild, men ibland ÄLSKAR jag det !
Aa, som om inte alla lägger upp bilder på sig själv för att folk ska få se hur snygg man faktiskt KAN vara !
Den som säger annat, den ljuger ! Man lägger ju aldrig upp en bild på facebook, som någon har tagit i smyg under en fest eller liknande, då man kanske ser ut som en blötfet padda som dessutom är vindögd.
"Ja, hej, vilket bra första intryck man ger då"!
Hur som helst. Inga ord egentligen. Jobbade idag, och det gick väl egentligen ÖVER förväntan. Men jag är ju rätt dramatisk och hade därför föreställt mig en dra-i-håret-scenario där den övriga personalen måste samarbeta för att få isär oss. Så i jämförelse. JAPP, det gick bra ! :P
Godnatt !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0