Dipp i Livet.

Det är så otroligt jobbigt när man missuppfattas. Och det är något som är enormt vanligt för min del. Tex så varje gång jag börjar på ett nytt jobb så dröjer det kanske en månad eller två, så måste chefen ta ett snack med en för att den övriga personalen tycker att jag är sur, bitchig eller bara påstridig. Fine, men måste man LE hela tiden för att folk ska tycka om en ? Jag är en enormt bitter person. Jag jobbar på en förändring.

Just nu känns det jobbigt med det mesta. Först bråkar jag med farmor, sen ringer syrran och ska vara allmänt hysterisk vilket gör mig ännu mer hysterisk och sen är det hela jobbgrejen. Så, jag tror jag tar mitt pick och pack och går under jorden ett tag. Andra säsongen på Dexter kom idag så jag tror jag försvinner in i det den kommande veckan så jag slipper känna ångest och oro ^^

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0