Alla Hjärtans Dag

Helt klart den bästa Valentine´s day någonsin ! Först var vi till Tennstopet och åt. Bägge var efter det överens om att Church Street är bättre och mer prisvärt, konstigt nog. Sen gick vi till bowlinghallen. Spöade Micke med typ 100 poäng ! :P Haha.. Hur mysigt som helst var det. Och där trodde ju jag att kvällen skulle vara slut. Men icke ! Då hade Mannen överraskat mig med att köpa biobiljetter till Wolfman ! Jag ÄLSKAR överraskningar ! Så kort och gott så var kvällen alldeles PERFEKT ! Kan ibland inte förstå hur jag kan ha hittat en sån underbar pojkvän ...
Och nu hjälper han mig dessutom med designen på bloggen. Ska ändra om lite ... ^^ AJ LAV HIM ! <3<3<3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0