Victorias Änglar

Såg äntligen äntligen 2010 års visning. Och jag vill bara dööö. Gud så vackra dom är, och shit vad snygga grejer det är ! Tänk bara själv hur mannen skulle reagera om jag kom in i sovrummet med ett par vingar på ryggen och ett par miljoner fattigare på en jävla bh. Men shit, skulle jag vara rik kändis så skulle jag lätt handla online på Victoria Secrets hemsida ;P




Jag vill dock inte vara 2 meter lång och väga 40 kg. Så jag antar att jag får försöka nöja med mig att vara halvtjock och ha en karl som faktiskt kan acceptera billiga trosor från Lindex :D Sist men inte minst måste jag ju också bara påpeka/berätta att vi har en svensk superstjärna som faktiskt ÄR en ängel i VS ! :D Caroline Winberg ! Goo Girl.

(Nu har jag inget mer super-duger-mega-tjejigt att skriva så jag låter mannen slå lite på mig med boxningshandskarna istället!) :D Heeej

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0