Utmaning

Blev utmanad av Johanna på något trams, så det är väl bara att följa trenden ! ^^
http://jhnah.blogg.se/ <- Syster Johannas blogg. 



4 tv-program jag kollar på för det mesta

- Cougar Town
- True Blood
- One Tree Hill
- The Walking Dead

4 saker jag gjort idag
- Hämtat min efterlängtade salva på Apoteket
- Spillt ett helt glas kaffe över nybordet
- Gjort i ordning adventsljusstaken
- Ätit enormt mycket godsaker

4 saker jag längtar efter:

- Att åka utomlands med Mannen <3
- Få lite uppskattning på jobbé
- En helkväll ute med Elin & Melissa
- Vinna på lotto

4 saker på önskelistan
- Persienner ! 
- Diskmaskin
- Bil + körkort 
- En hjärna som faktiskt KAN räkna matte !  

4 saker jag hatar
- Vinter
- Mammor med barnvagnar på stan
- Tanter i 100 års åldern som vägrar sluta åka buss!
- Inventering !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0