Ullared

För att inte förvirra er läsare så delar jag upp bilderna från den senaste veckan i två inlägg ^^ Vi åkte ju en miljon mil till Ullared för att handla julklappar. Det var kul. Och då kan jag ju tillägga att fläkten var paj hela vägen ner typ så man frös som ett jävla as. Micke och Alle sov heela tiden så jag och Sanna fick försöka hålla varandra vakna. När vi var i Jönköping ville man dö och den återkommande frågan var självklart "Hur jävla långt land bor vi i EGENTLIGEN?!"

Vi tog en paus.

Alle SOOOOV !

Sanna och jag posade med världens största hamburgare (Skenet bedrar)
Löööve Burger King ! 
Sanna gav mig en snabb utbildning i vilken min man ska använda för att 
vända ett "nej" till ett "ja".

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0