Tillbaka från min evigt långa "semester"

Okej, pust stånk och stön. Ja, det är väl ungefär så det har varit nu, och som det förmodligen kommer fortsätta att vara ett par veckor framåt. Efter att ha varit Ica-tjej under snart 2 år så kan jag härmed meddela att jag hatar Julen ! Stressa på jobbet, noll uppskattning, skynda hem och slå in det sista, sova några timmar och sen upp igen. Packa väskor, få med sig lax, sprit m.m. Känner mig som en fembarns mamma ibland ;P Blir nog inge ungar i Sjöberg/Hjorts resident eller !

Hur som helst så var vi till Hofors på Julafton och avslutade kvällen hemma hos mamma och Pär med alla ungarna. Mysigt med alla samlade (även om jag hatar Julen). Micke fick vara tomte eftersom den riktiga tomten var upptagen med andra ongar. På Juldagen vart det utgång på folkan. Kändes som om det var hundra år sen jag sist var ut. Träffade massa roligt folk - Emelie.L, Malin.N, Johanna.F, Emilia.K, och såklart Lill Anna ^^ Blev dessutom erbjuden lite rajtan tajtan som jag först misstog för ett ragg tills jag senare insåg att det nog var en knarkförsäljning :D :D Blooondie !

Så nu är det jobb, jobb, och lite jobb innan det är dags för nyårsfirande i lugn anda hemma hos Elin och Henke. Blir nog skönt att hänga hemma hos dessa adelsfölk och bara ta det lugnt - inge krog, inge snefylla. Nu ska jag skynda mig att laga mat innan mitt energirus avtar. Sorry att det dröjde innan jag skrev - SKÄRPNING ! : ) Hejdå.



Idag fick det bli en bild på Syster Sanna - Bara för att hon är så jävla STRONG !
PUSS !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0