Redovisning, Glöggparty och Julplanering.

Sista dagen i skolan i morgon. Kan fan knappt bärga mig ! Ska bli sjukt skönt att bara kunna lägga allt bakom sig. Egentligen har jag ju en lektion på fredag också, men det är bara utvärdering och betygsinformation, så det känns som om jag kan hoppa över den. I morgon är det alltså redovisning - bokredovisning. Skrev om "The Dirt", Mötley Crue boken som jag läst sjuhundra gånger. Så det kändes enklast att ta den. 

Hur som helst, i morgon kväll så ska jag iväg på glöggkväll hos Mimmi från jobbet. Kan bli kul. Pepparkakor, glögg och julklappsbyte :) Börjar känna mig som en äkta Ica-tjej nu ^^ Kan bli intressant när man ska vara nykter också... :D Börjar få lite ordning på juldagarna nu också känns det som. Blir visit hos farmor på julafton först. Avslutar julafton hos mamma och Pär och sover över där, sen tar Micke deras bil och åker för att jobba medan jag "leker" (?) med barnen. Sen så blir det partaj på folkan i Hofors ! :D Nyår är dock helt oklart fortfarande ... så om någon känner för att bjuda två trökstjärtar så är det bara att hojta ! Hejdå !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0