Mini-Hitler regerar, eller?

Jag kan ju bara meddela att det är ENORMT stor skillnad på man och kvinna. Inte bara är mannen bättre på alla sätt och vis, utan kvinnan är dessutom värdelös på alla sätt och vis. Är det okej att man är trött på att inte få uppskattning för att man är tjej? För det spelar ingen roll hur mycket jag spänner upp mig, lajvar och försöker ge ett bra intryck - det märks ändå inte. Och OKEJ, fine det är väl så då. Men kan man slippa få massa kommentarer som är helt jävla totalt onödiga och som absolut inte leder till något annat än att jag blir SJUKLIGT FÖRBANNAD !

Som ni hör så har min dag i SS-armén inte direkt varit bra. Vissa dagar suger mer än andra, men på senaste tiden så suger det mesta ... Om bara den här jävla vintern kunde vara över så man kan slippa den skiten iaf ! ! ! Nej, jag känner inte alls för att vara trevlig just nu så det är väl lika bra att man kryper in i duschen och försöker finna en god min innan maken kommer hem. Hejdå.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0