Julfesten 2010

Sammanfattning av kvällen:

Förfest á la 16:00, För många öl, Bh-krångel, Kyla brr brr, Abba Tribute Band, God mat, Skippade desserten (Jaag liksom?), Drack för många snapsar, Fick en smäll på röven (Förstår inte att sånt händer!?), Avgudade Elins lugg hela kvällen, Melissa trökmånsade och åkte hem tidigt, dansade stjärten av mig, Fick ont i fötterna, Fick åka räserbil hem med Elin, Henke och Qeila, Kejla, Keila (???). Blev serverad risgrynsgröt av mannen och nu sitter jag här. En halv natts sömn och en arbetsdag senare - och vad måste jag göra? Joo, Plugga ! Kul liv. 

Ännu roligare är att jag jobbar 06-16:45 och sen är det Nationella prov i bajsmatten !
Just nu suger livet lite smått - vad gäller skolan alltså. Skulle behöva vinna en resa till karibien och vila upp mig i en månad eller två. Usch. Här kommer iaf fyllebilderna från igår. Enjoy !

KOMMENTARER
Postat av: Din mamma

Men kunde fröken Elin vara ngt fetare? Nu är det dags att sy igen kakhålet och börja träna!

2010-12-05 @ 20:33:29
URL: http://imobnoxious.blogg.se/
Postat av: Sarah

Har man inget snällt att säga så kan man väl lika gärna knipa käft? Eller? Sen är fan inte Elin Fet!? Hon är bootylicious, precis som mig ! Inget fel med det - bara bra ! Avundsjuk någon ?

2010-12-05 @ 23:12:35
URL: http://sarahsjoberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag borde ge Elin spö för att hon luras - jag borde också öppna ögonen och se länken till hennes blogg ;P

2010-12-06 @ 17:31:58
URL: http://sarahsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0