Hårt jobbande kvinna finner klagomål vart än hon går ...

Dagen heter Måndag. Dagen Måndag kan också kallas för Cpdag eller BajsHelvete. Men nog om det. Jag har haft en relativt bra dag egentligen. Förutom att det ska vara Lucia. Folk SKA HA gratis kaffe och lussebulle, dom SKA HA alla rabatter - inte bara en gång utan minst 120 gånger. Och som om det inte vore nog så ska dom dessutom bråka i kassan. Fy satan vad jag är trött på folk. Och då har jag ändå varit ledig Lördag och söndag. Mer synd om Melissa och Elin som jobbar hela tiden. 

På ett sätt så ska det bli skönt att få köra igång med julschemat och köra stenhårt. Tiden går så fort. Och sen är ju skolan över nu snart. Har morgondagen ledig och spenderar den med att göra klart ett arbete som ska redovisas på Onsdag - SEN ÄR JAG FINITO ! :D Hittade några sista-minuten-julklappar på Icahuset idag också. Frida har ju börjat ta in så mycket fina grejer. Ska bli sjukt kul att få vikariera för henne när hon ska åka utomlands över jul och nyår. 

Nog om jobb. Sugen på utgång igen - Jävla Melissas fel som drar med mig ut på sattyg. Men Shit jag lever fortfarande på Julfestens bravader ! ^^ Hade så in i helvete kul ! Man får väl hålla sig ett helt år innan det blir en sån kväll igen. Men jag tror fan inte att nästa julfest kan toppa årets ! :D Hur som helst. Nu har jag babblat om allt och inget. . . dags att duscha och åter bli en människa igen. Hejdå !

Sjukligt beroendeframkallande låt ! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0