Fjantar

Okej, egentligen borde dagens topic handla om Idol, men jag vet inte om jag tänker bidra med gratis PR :P Jag har ju hejat på Olle sedan typ början. Men sen fick han åka hem och efter det blev jag hatisk ! ! ! Jay kan sjunga, okej jag ger honom det. Men kan man slippa se in i hans hjärna när han sjunger!? Han böjer ju upp huvudet så man måste glo han rakt in i näshålorna ! ! Sen stör det mig att han kör värsta PR-tricken hela tiden - "Ingen i min familj kan komma och se mig sjunga buhu", "Jag knarkar buhu", "Jag och Minnah är mer än vänner blink blink" - GE DIG FÖR FAN ! Fjant. Sen har vi ju Minnah, en tjej som för övrigt jobbar på Ica så jag borde väl gilla henne, eller? Men hur som helst ... ni vet hur det finns en del människor som man bara tycker är så jävla dryga så dom på något märkligt sätt blir fula ? Vet ni eller? :O Haha ... Jaja, sån är Minnah iaf. Ett annat exempel är Caroline Af Ugglas (även om hon sjunger som en gudinna). Så därför slog jag fast igår att om Minnah vann så skulle jag ALDRIG mer kolla på Idol. Så jag antar att jag ska vara "Tacksam"? för att Jay vann ^^ 

Men egentligen bryr jag mig inte. Idag kommer Bodil och Johnny, mannens päron. Dom ska ut och julhandla i Valbo medan Micke jobbar. Själv måste jag försöka komma igång med min bokuppsats som ska göras, så jag ska stanna hemma och läsa. Men måste ner på stan för att äntligen äntligen äntligen inhandla en salva till mitt handeksem. Har haft det för alltid nu och jag börjar tröttna. Hoppas det här hjälper bara. 

Drömmer fortfarande mardrömmar om Hajar. Hejdå. 


Äntligen händer det bra saker för stackars stackars människor som har det svårt
Buhu Buhu :´(

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0