Vajkächion II

Idag har jag varit så där produktiv som bara jag kan. Eller inte. Visst jag bakade faktiskt scones i morse. Mycket god frukost, sen planerade jag och mannen alla inköp för mat nästa vecka. Vi måste skärpa till oss lite på snaskfronten :P Sen åkte vi ner på stan och tog en kaffe, kikade lite på Cervera och gick på loppisen som var i parkeringshuset. 3 personer från jobbet hade egen försäljning ... Karina, Ann-Christin och Elin. Såg fan helt görmysigt ut och jag funderar starkt på om jag ska göra något liknande. Men man kanske skulle ha gjort det innan flytten ... eller direkt efter :P 

Jaja, man lär sig av sina misstag. Idag ska jag jobba. Om 30 minuter ... känns lite pissigt, men det är bra betalt idag ! Sen är jag ledig i 2 dagar ... jobbar några dagar och sen har jag SEMESTER I HELA 2 VECKOR ! ! ! Jag längtar ihjäl mig ... åh gud så jag ska gnugga in hos alla andra på jobbet att jag får gå på semester nuuu ... När alla andra är tillbaka liksom :P :P :P SOLEN KOMMER SKINA VARENDA DAG OCKSÅ !
Jag och Elin kommer röja skjutbanan, kanske gocart och till och med kanske Stockholm. Kommer bli grymt.
Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0