Torsdag.

Har shoppat som en took idag ! Köpte en liten present till mannen, lite som tack för de här tre åren : ) Sen köpte jag ett par skor som jag spanat på alldeles för länge, en tröja och ett par örhängen och massa annat krims. Bokade tid för naglar när jag ändå var i farten, så på måndag ska jag alltså ha bestämt färg till tipparna. Ooh, det blir tufft. Passande förslag får gärna ges : ) Hade gärna gått på Promoe ikväll, men jag har kvällskursen och Elin valde att fly sin kos ut i skogen. Så antingen drar jag med mig Micke emot hans vilja, eller går själv. Såå jag tror jag skiter i det va ? :P Sorry att det inte kommer nå bilder, men min mobil är på långsemester och verkar inte vilja komma hem igen. Kameran är trasig och Micke vill inte lägga över alla bilder jag tagit med hans telefon .. så ni får hålla ut :P
Adios.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0