Piss-Måndag !

Okej, jag måste faktiskt få plocka fram bitter-Sarah en stund. Den här måndagen SÖÖÖG så jävla mycket. Den enda ljuspunkten på dagen var när jag åkte med Elin hem till hennes kamphund och åt lunch. Resten av dagen höll man hela tiden god min, fast man egentligen ville skrika högt "Håll käften, gör det själv!", eller "Sluta tro att du är bättre än alla andra, inklusive kunderna!". Gud så jag stör mig. Ödslar energi och ork på masa dryga jävla människor. Fy satan. Jaja, nog om det. Jag ska verkligen kontrollera mig nu och inte kasta ur mig en massa skit som jag senare inte kommer kunna stå för.

Hur som haver. Mannen är i Härjedalen och jag tänkte ägna hela kvällen åt att glo på Cougar Town. Återkommer eventuellt senare. Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0