Ny Säng !

Japp, nu är det faktiskt på riktigt. Vi flyttar in ! :D YEEEEJ ! Har liksom inte känts som så innan eftersom vi har levt bland 100 kartonger och sovit på två madrasser på golvet. Glam glam. Men idag har vi samlat in alla delar på diverse ställen. Först så ställde Elin upp på att köra oss med madrasserna, så vi stack iväg till macken och sadlade på släpet. Nemas problemas. Elin satt rak i ryggen och tittade i alla speglarna non stop i ungefär 5 minuter, sen var det lugnt. Då kunde hon till och med gasa upp till 70 snåret :P Hon till och med backade med släpet en liten bit :D Jag gillar´t ! Efter den galna åkturen med Elin så lånade vi Annas bil och drog till IKEA. Inhandlade säng och massa småtjaffs. Och just nu känner jag mig sådär riktigt HEMMA ! Ska bli så förbannat kul när allting är klart, och bara sätta upp en lapp på jobbet om att NU, NU ska det bli inflyttningsfeeest ! 

Aja, annars händer det liksom inget nytt. Man är arg minst 10 gånger per arbetsdag och det involverar oftast samma personer. Jag njuter av att glo på Tv och möla i mig gotta. Same old Same old liksom. Micke har städat lägenheten hela dagen idag, och inatt får man sova i en SÄNG ! Förstå vilken lyx ! Önskar verkligen att jag hade en bild på Elin när hon körde bil med släp, men sorry. Jag tänkte inte ens tanken ;P Sista meningen för idag måste nog bli "FUCK YOU JYSK!". Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0