Mindfreak

Japp, det är givet. Jag har alltid varit en "Believer" som Amerikanerna tycker är såå viktigt. 
Vilken trollkarl som helst skulle kunna lura mig, Men Criss Angel är fan sjuk. En tönt. Men Sjuk.
Han kan GÅ på vatten. Aa, ingen glasskiva, inga trådar... SÅ hur fan gör han? HUUUR går det till?
Okej, tusen gånger i programmet - som heter just "Mindfreak", så trycker han ju verkligen på att han inte besitter några övernaturliga krafter, och att allting bara är en illusion. Men det väägrar jag att tro på.

Jag har i ett av de första avsnitten i säsong 4 sett hur han hypnotiserar en kille på en trottoar, sittandes. Be en annan person välja 1 kort i en kortlek. Han tar sen kortet och "trycker" in det i huvudet på killen. Så att det försvinner alltså. Sen tar han en arbetskniv och SKÄR upp huvudet på honom och plockar efter ett tag fram kortet. DEET kortet alltså. Heelt sjukligt. Så gillar man Magi så rekommenderar jag starkt Criss Angel !
Adios my Mås !

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Såå jävla sexig!! Ge mej!

2010-08-21 @ 10:49:57
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja, men han är ju en TÖNT !? Visst, han ser bra ut för att vara typ 42 år ... men han är jordens tönt ! Se ett par avsnitt och snyggheten avtar rätt mycket ... jag lovar !

2010-08-21 @ 12:21:44
Postat av: W!LMA

Har sätt typ alla avsitt av Criss angel mindfreak, älskar det programet. Men helt jävla sjukt, fattar ingenting, smart som man är !Nej men annars är jag ju skitsnygg :) haha

2011-07-25 @ 22:02:50
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0