I Feel a Little Blue.

Det gjorde precis lite ont i mig eftersom jag hade diktat ihop ett bra och jävligt långt blogginlägg... också försvann skiten ! Och det jag skrev om var just det... Min olycka. Den ska ju inte direkt tas på allvar. Jag kan ju konsten att göra liv om absolut ingenting. En halvjobbig person på jobbet (Fast hon är SKITjobbig), en trasig knapp på jackan eller en inlämning av telefonen. You name It och jag kan göra drama av det ! ^^ Jag kanske skulle behöva bli påkörd av en bil eller bli rånad. Det kanske skulle vara nyttigt i slutändan ... ? Jag har väl bara jävligt dålig erfarenhet av de extremt tråkiga sakerna i livet ... men är inte det bra ? Äh... Jag känner mig lite kluven nu. Idag, eller i största allmänhet. 

Bra dag. Dålig dag. Bra dag igen. Regn. Sol. Herregud är det såhär det känns att komma i klimakteriet? Eller är det heelt annorlunda? Okej... precis DÄR kändes det som om jag tog det här inlägget lite väl långt. Så jag tar och avrundar nu. Måste nog kila upp till grannen och fråga vad fan som står på ? De har smällt och dunsat i fan 2 timmar nu ... Låter lite lurt ... ^^ Adios.

KOMMENTARER
Postat av: Anna

Det mesta här i livet är relativt... Det gäller väl mest att komma ihåg det :)

2010-08-11 @ 01:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0