Helgen i största allmänhet.

Aa, Sorry att jag inte skrivit på HELA helgen. I fredags slutade jag sent och drog iväg hem till Anna och där satt jag se resten av kvällen. Mycket mycket trevligt under omständigheterna. Sen igår så märkte vi att Mickes cykel var borta. Yej, igen. Sannolikheten att vi hittar den igen, alltså en tredje gång är nog rätt liten. Så vi var mest hemma igår och pyntade lite. Jag försökte sätta upp den stora spegeln i hallen, men hålet blev bara stort, inte djupt. Så nu vette fan hur vi ska bete oss för att få upp den, eftersom att hålet jag mätt upp var PERFEKT ! Men men, det där blir mannens projekt att lösa :P Allt börjar annars sakta men säkert att falla på plats. Nu saknar man bara den förbannades soffan ! 

Självklart kan man göra klart med att packa upp och så, men det känns liksom helt värdo att packa upp de sista 5 lådorna för när de absolut inte är ivägen. Och att ens tänka tanken om att sätta upp saker på väggarna ... Nej, det går ju inte när man inte har några möbler att utgå ifrån. Hur som helst så kommer det att bli kanonbra när det väl är klart. Ska för en gångs skull ha värsta inflyttningsfesten. För den vi hade senast, den hade vi typ 8 månader efter vi flyttat in :P Men nu tänkte jag att vi skulle försöka styra upp något till iaf September. Elin och jag har ju semester V.35. Vilket innebär skjuta på skjutbanan, Gröna Lund, Zumbakryssning, Åka Go Cart och massa annat påhitt. Kommer bli GRYMT ! 

Japp, det var nog allt. Överväger också att rätta till min tatuering. . . Men jag vet inte HUR ? ^^ Adios.
Såhär KAN man se ut när man äter kräftor eller firar midsommar.
Men det är inte rätt.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0