Förvrängda bilder.

Jag älskar mitt nya Data-Fönster. Alltså, det fönstret som datorn står mot ... fönstret som man blickar ut genom när man funderar på sin nästa mening. Nu har vi fått en fin gräsmatta, visserligen också en parkering ... men det är så mycket fint ändå ... ^^ Just nu dönar Kent på högsta ur högtalarna också, och det kan ju faktiskt ta fram en del märkliga och förvrängda bilder ... ;P Apropå det så funderar jag faktiskt på att ta en till text och tatuera in. Jag blir ju så förbannat uppslukad och bara ÄLSKAR allt som den där lilla mannen skriver ... Sugen på att göra mer på ryggen i största allmänhet. Helst av allt så vill jag radera min tatuering på armen och göra en enorm ryggtavla istället. Såg en tjej i en R&B-video för typ 100 år sen som hade tatuerat graffiti på hela ryggen. DÖSNYGGT ! Och jag gör ju hellre en ryggtavla än en sleave eftersom det kan förstöra lite i jobbsök osv. 

Jaja, inget nytt idag egentligen. Har svårt att släppa mitt hat emot en viss person. Men jag vet att det bara är ett par dagar kvar som jag måste stå ut med skiten. Rättare sagt så är det nog bara 1 dag :D Yej Yej !
Hejdå !
Åh, så snyggt !

KOMMENTARER
Postat av: Petra

Det där är väl Angelina??

Fan hon är väl snygg i vad som helst :o)

2010-08-16 @ 15:07:32
URL: http://www.pettiwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0